Mart nüüd tuleb materdades, maanteed mööda paterdades…

22.11 Mardi- ja Kadripäevatrall aedkoolis

Laske sissi kadrisandi, katrisanti,
kadril küüdse külmeteve,
kadril varba valutave!
Kadri om tullu kauge’elta,
ümmert ilma, ümmert otsa,
läbi soo sipa-sopa,
läbi laane lipa-lapa.
Obu meil uppus ojasse,
mära jäi mätaste vahele,
lumi rikkus loogakirja,
sadu rikkus saaniteki,
ärmätus sei ää obese.
(Kadrisantide sisselaskmislaul)

Eesti rahvakalendri tähtpäevi tähistame lasteaias koos kooliga, nii ka sel korral. Liikusime lauluõpetaja Eliisaga lauldes kooli poole, et koos vahvatest rahvamängudest, -tantsudest osa saada. Põnevaid mõistatusi küsisid koolieelikud – Arabella, Paul, Oskar Joonas ja Rihard Ott. Paul vitsutas õpilasi, lasteaiakaaslasi ja õpetajaid, et haigused meist mööda läheksid lausudes “Tooreks! Terveks!”

Kadrilaupäeval, 24.11, kõik santima!

14.11 LOLALA Muusikamaa kontserdi külastus

Märjamaa Valla Rahvamajja tuli esinema LOLALA Muusikamaa, kes esitavad toredaid laule lastele. Laulud on lihtsad, mis aitavad lapsel õppida värve, numbreid, kujundeid, kuidas libedal jääl ohutult kõndida, võlusõnu jpm. Oli lustlik hommikupoolik. Väike vihje lauludele

13.11 Isadepäeva tähistamine kontserdi ja kokkamisega.

“Naerulinnud” ja “Õnneseened” kutsusid oma isad lasteaeda, et koos midagi vahvat teha. Esmalt oli väike kontsert isadele, kus lapsed laulsid ja tantsisid. Koolisööklas oli ettevalmistatud põnev tegevus – kokkamine. Koos tehti põnevaid võileibu ja maiustada sai šokolaadi saiaga. Koostöine ja kõhtu täitev isedepäev oli tore!

08.11 Robootika päev.

“Naerulindude” ja “Õnneseente” koolieelikud rändasid robootika tunnis mööda Euroopa ja Eesti kaarti erinevate liiklusvahenditega. Liiklusvahendi (auto, lennuk, laev, rong) joonistasid nad ise, lõikasid välja ja panid Ozobot robotile külge. Siis joonistasid markeriga kontuurkaardile raja, mida mööda hakkas nende robomasin liikuma. 🙂

“Õnneseente” 4-5 aastased lapsed tutvusid helisalvestatavate pesulõksudega, kuhu oli salvestatud värvi nimi. Nad pidid kuulama ja oma paberile joonistama mis võiks olla sellist värvi mida kuulsid. Kui kõik kuus värvi oli kuulatud ja paberile joonistatud, siis tuli joonistada rada, mida mööda hakkas liikuma Ozobot robot.